نکاتی برای خرید رایحه
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو

نکاتی برای خرید رایحه
 
در صورتی‌که عطری را روی جامه یا این که تن شخصی دیگر استشمام کرده‌اید و به آن عشق‌مند گردیده‌اید، قطعاً گذشته از خرید دوباره آن را خودتان روی تن آزمایش نمائید. واحد سنجش چربی پوست هر شخص یا این که حتی بو فردی که به طور طبیعی از تن هر شخصی به مشام می‌رسد، می‌تواند بر سود آخری از بو استشمام گردیده تأثیرگذار باشد.
 
 
 
یکی از دیگر از نکات مهمی که درباره ی خرید رایحه می بایست در حیث بگیرید این میباشد که برای شما یادآور خاطرات خوب باشد. رایحه یکی مواقعی میباشد که میتواند به طور کاملً شمارا به قبلی پیروزشود و به نوعی نوستالژی تبدیل شود. پس دستکم به خیال و خاطر خودتان هم که گردیده این نکته را مدام در حیث داشته باشید.
 
 
 
بعداز به کار بستن از بو صد رد صدً در آن را ببندید و در جای خنک و بدور از فروغ خورشید محافظت فرمائید. مکان گرم و نوروفروغ آفتاب می ‌تواند بوی رایحه را از در میان چیره شود و یا این که آن را تیره نماید.
 
 
 
برای به کار گیری از بو بهتر میباشد آن را روی بدنتان اسپری فرمائید. خصوصاً راجع به پرفیوم و ادوپرفیوم ها که اسانس های روغنی بیشتری دارا‌هستند، به کار گیری از آن‌ها روی خرقه موجب باقی ماند لکه می گردند. دست‌کم برای استعمال از رایحه روی جامه آن را روی نصیب ‌های تیره، بدور از دیده و با در حیث دریافت کردن مسافت از پارچه اسپری نمائید.
 
 
 
  طولانی تر بخوانید: صحیح كردن رایحه خانگی
 
 
در کل برای اینکه ماندگاری رایحه بیش تر شود، بهتر میباشد آن را در نصیب ‌های دارنده نبض تن و با رعایت مسافت معلوم – سانتیمتری اسپری نمائید. در شرایطی‌که بو از نزدیک اسپری شود، غلظت آن در به عبارتی نصیب زیاد می شود و می تواند سبب تلخ شدن بوی رایحه گردد. قطعاً این عادت نادرست را مشاهده کرده‌اید که بعداز به کار گیری رایحه در دو مچ دست، آن ها را به هم می مالند با تصور اینکه به نیکی پخش میشود. البته این فعالیت صرفا بوی رایحه را وخیم می‌کند.
 
 
 
در شرایطی‌که بر روی تن خویش از کرم مرطوب کننده و لوسیون استعمال کرده‌اید، رایحه را درین نصیب ها اسپری نکنید. بدون شکً کرم ها هم دربردارنده موادی میباشند که اسانس منحصر به فرد به خویش را دارااست و در غایت بو ای که بعداز اسپری کردن رایحه به مشام شما می‌رسد، بوی حقیقی بو نخواهد بود.




:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: